1.5.2017 Poprvé venku

01.05.2017 13:49

Slunných dnů za poslední dny bylo přesně 0. Tudíž když dnes vysvitlo sluníčko a konečně!!! nefoukal ledový vítr, vypravila jsem zajošky seznámit se s novým světem. První přičichnutí k trávě je vždycky kouzelný okamžik, jež přináší nové poznání. Kochala jsem se skupinkou malých drobných jezevčíčků, jak se jim na sluníčku krásně lesknou kožíšky a ...okamžik byl pryč. Následovalo neustálé počítání do šesti, neb se štěnda rozeběhla do různých směrů a věřte, jsou neskutečně rychlá. Oč je tento vrh drobnější, o to je živější. Dvě oči jsou málo, a uhlídat ty čiperky, aby někam nezapadly či nepodběhly brankou je vskutku náročné, hlava mi šla z nich kolem a nezřídka jsem napočítala i do sedmi... :) :)

Duma Umma pod dohledem chůvy roku - Bruníkem :)

První přičichnutí

Už umím čůrat venku! Jsem už velký pes. Dargyll.

Maminka nás naučí, jak se správně povalovat v trávě.. :)