25.6.2018 Žijeme.

25.06.2018 21:02

Ano žijeme, fungujeme a jako obvykle - nestíháme. Což je vlastně dobře! Páč kdybychom se nudili, to bychom nejspíš neměli jezevčíky...a tím pádem, by nevznikly tyto stránky pro vaše čtení  :) Po dlooooouhé odmlce se opět hlásím z týnské smečky a pokusím se zrekapitulovat dění od zimy.

Jednou z velmi milých a vzácných událostí byla návštěva rodné hroudy malé drobné Dasari Doan, jež přivezla svou dámskou část smečky. Velikonoční víkend jsme tak strávili povídáním a zároveň úpravou kožíšku fenky, která je na trimování dobře vychovaná a výborně spolupracuje. Dasari je velice podobná své mamince a stejně tak i velmi společenská. Těší mě, že je to právoplatný člen rodiny a že se jí tak skvěle vede.I když štěká pražsky,všichni se s ní tady domluvili :) :)

Druhou, dlouho plánovanou návštěvou z dálky za oceánem, byla Beribea se svým pánečkem z Kanady. Tato měla však jistý záměr, Beri přiletěla na krytí. Pečlivě vybraným ženichem se stal pejsek TOO BIG TO FAIL Vitoraz, z chovu p.J. Bušty a v majetku p. A.Moučkové. Spolehlivé krytí se po jisté době ukázalo v podobě 6-ti !!! krásných minijezevčíčků barvy divočáka, jež přišli na svět dne 24.6.2018 v Kanadě. I přes těžký porod feny se miminkům daří výborně a jejich maminka se rychle zotavila. Malí Kanaďánci v poměru 3 holčičky a 3 kluci jsou již všichni zadáni ve své domovině.

Neméně významnou událostí tohoto roku je pro mně, coby majitelku chovného psa, narození jeho prvních potomků. Croven Varwara (Bruno) kryl dne 26.2.2018 slovenskou fenku BONIE Z Javorovej hory (Tobi). Krytí mezi dvěma nováčky proběhlo podle všech regulí a Bruno se ukázal jako správný nápadník. Věřte, že nastaly nejdelší dva měsíce, co jsem dosud v chovu zažila :) :) Nemohla jsem se dočkat potvrzení UZV, ani samotného porodu!! Ta úúúžasná zpráva dorazila 25.4.2018 a svět byl v tu chvíli bohatší o 6 !!! maličkých Bruníčat ve složení 3+3, stejně tak, jak se hrdý otec sám narodil - s pěti sourozenci :) Maminka Tobi vše zvládla sama, porod bez asistence v domácím prostředí. Úžasná fenečka! Kožíšky budou prckové nosit v barvě divočáka a momentálně jsou k mání poslední fenečka a poslední psík. Pyšným chovatelem je p. Matúš Fekete, SK a Bruníčata si půjčí příjmení IGGY ARBUCKLE.Všechna "Géčka" jsou výborně socializovaná, tetovaná, čipovaná, řádně očkovaná i odčervovaná... vše jsem si jela prohlédnout osobně a miminka dostatečně pomuchlovat...Nu..tedy na vymazlení štěňátek "dostatečně" není nikdy dost... :) :) Z příjemné návštěvy se mi vůbec nechtělo a moc mě potěšilo, že o štěňátka je tak luxusně postaráno.

Pokud máte zájem o štěňátko z tohoto spojení, prosím neváhejte mně oslovit, s chovatelem jsem stále v kontaktu. Můžete si však chovatele kontaktovat i sami na tel. +421 911 636 868 .