9.10.2013 Chilli 42.den březosti, aneb kulatý jezevčík, a ještě se tomu směje!! :D

09.10.2013 13:48

Ze života březí fenky Chilli a druhý dopis otci štěňátek Čendovi :

Ahoj Čendo! :)

 Dnes , 42.den, se opět ozývám s novinkami z Přerovské smečky. Chilli, jak ostatně sám vidíš na fotečkách v příloze, se nemá zas tak úplně špatně, jak si já myslím a doufám, že jednou nám celou akci "miminka" odpustí ;-) Docela dost i kupodivu přibrala, což je s podivem, neb celou dobu stále odmítá jakékoliv granulované krmivo a jediné, na čem je schopna přežívat je vařené hovězí nebo mořský okounek s rýží...

Bohužel vše ostatní tělo poněkud odmítá strávit, zcela jasně proto, abych byla potrestána já. Hodně jsem se obávala (pravda docela i nadále se obávám), že se miminkům nedostává potřebný přísun živin, které potřebují. Propadala jsem panice, ale vetík náš při jedné z návštěv (v neděli ) s druhou fenkou (ta pro změnu je zmítána faleškou ;-) ) ujistil, že Chilli vypadá nadmíru spokojeně a rozhodně lépe, než já....:D :D :D

Chilli je zkrátka na mase a basta, inu, vegan z ní jistě nikdy nebude :D :D :D

V lese či na poli je to stále stejně až moc živá fenka, jen koček si teď moc nevšímá, jakoby cítila, že kočka může ohrozit ji i její potomky a tak sbírá síly na pozdější pomstu... ;-) Inu chytrá, že?

Také nechápu, jak jí mohl narůst tak hustý kožich za tak krátkou dobu, zřejmě na ní zlomím kovový hřeben :D :D Nepoznal bys ji! :)

 

Prozatím končím a zase se brzy ozvu, ještě zhruba 3 týdny..... ;-)

teta Jana