VRH "E" 1 měsíc!!

03.11.2017 21:32

Dnes je "Éčkům" 1 měsíc...a jsou úplně boží! :) :) Protože jsem mimořádně začala s příkrmy již od třetího týdne, dnes již zvládnou bohatší jídelníček. Menu jsem rozšířila o mleté kuřecí prsa, žaludky, a na řadu přijdou už i přílohy jako rýže, později těstoviny či spařené vločky. I nadále však maminka Api kojí a vzorně se o potomky stará. Dnes jsem poprvé zaznamenala, že vyzývá své potomky ke hře. Začíná překrásné štěněcí období... :)

Bruno se s novými přírustky také konečně seznámil a za vrtění proutku všechny řádně očichal a utřídil, kdo je fenka, a kdo kámoš :) :) Azalku štěňátka také zajímají, ale ví, že musí počkat. Chilli stále ještě prochází dozvuky falešné březosti a tak ji štěňátek straníme. Nicméně, i ona se později připojí ke hrám.

   První maso :

  Mleté kuřecí žaludky :

   Po jídle... :)

  Hry Enari a Egiry :

  Ertan přemožen maličkou Enari :) Většina fotografií je rozmazaná..moc mně to mrzí, ale mám malý zastaralý digitálek, a pohyb rychlých štěňátek    zkrátka nezachytí. Zato ony okamžiky prožité jsou naprosto kouzelné a jedinečné :)